"Headset MARKER" device not recognized by windows 10 x64

Bonjour, 

Je vous souhaite de bonne fêtes de fin d'année et bonne année.. 

Je viens de m'apercevoir qu'il y avait des mises a jour a jour au niveau des des contrôleurs et de la base station donc j'ai fais les mises a jour mais j'ai le "headset marker" reste rouge avec le nouveau firmware ( 2.0) et impossible de synchroniser avec la station base alors que les contôleurs se synchronisent bien et à la suite d'une mauvaise manipulation le "headset marker" reste étteinds et n'est plus reconnu sur l'OS windows 10, même le mode recovery, il ne veut rien savoir.....existe t'il un programme pour tel que "headset marker repair..." ? 

Merci 

Cordialement 

Hello, 

I wish you a happy New Year and Happy New Year. 

I just noticed that there were updates at the level of the controllers and the base station so I made the updates but I have the "headset marker" remains red with the new firmware (2.0) and unable to synchronize with the base station while the controllers synchronize well and as a result of improper handling the "headset marker" remains extinct and is no longer recognized on the OS windows 10, even the mode recovery, he does not want to know anything ..... is there a program for such as "headset marker repair ..."? 

Thank you 

cordially 

Comments

• I think we are experiencing a similar issue.  Any help would be amazing!
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!